Выберите модификацию товара.
Изображение
Prece pievienota grozam.
Produkta attēls
Daudzums:
Summa:
Kopā: 
Товар добавлен к сравнению.

Добавлен к сравнению.

Kā pasūtīt?

Jums ir vairāki varianti no kā izvēlēties:

- Pasūtiet mūsu internetveikalā. Lai atrastu sev vēlamo un veiktu pasūtījumu, izmantojiet meklētāju vai katalogu, atlasiet produktus, kas jums patīk, noklikšķiniet uz pogas "pievienot grozam" un ievadiet informāciju. Jums ir iespēja saņemt arī piegādes pakalpojumus. Par tiem zemāk.
- Pasūtiet telefoniski. Jums ir iespēja pasūtīt izvēlētos produktus zvanot uz sekojošajiem telefona numuriem: +371 67296530; +371 29122800. Zvaniet un mūsu menedžeri Jums palīdzēs!
- Pasūtiet uzrakstot mums e-pasta vēstuli.
  Rakstot izmantojot e-pastu, norādiet visus produkta nosaukumus, kodus, produktu skaitus un datus par sevi: vārdu, uzvārdu, kontakttālruni. Jūsu pasūtījums tiks apstrādāts pasūtījuma dienā vai nākamajā dienā.
- Pasūtiet mūsu veikalā. Nāciet ciemos uz mūsu veikalu Rīgā, Brīvības ielā 99. 
  Vērsieties pie mūsu konsultantiem vai izvēlieties preces patstāvīgi. 

Apmaksa

- Skaidrā naudā. Pasūtījumu varēsiet apmaksāt skaidrā saņemot preci no kurjera vai iegādājoties to mūsu veikalā. Ja ir tāda iespēja, sagatavojiet precīzu naudas summu.
- Apmaksa ar bankas karti. Savu pasūtījumu varēsiet apmaksāt ar VISA un Mastercard uzreiz pa tiešo mūsu internetveikalā vai uz vietas veikalā.
- Apmaksa izmantojot bankas pārskaitījumu. Izvēlieties apmaksas veidu ''Ar bankas pārskaitījumu'' , uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins.
  Saņemt pasūtījumu varēsiet tiklīdz būsim saņēmuši līdzekļus mūsu bankas kontā.
- Apmaksa izmantojot PayPal. Mūsu internetveikalā savu pasūtījumu varat apmaksāt arī ar PayPal pakalpojuma palīdzību.

Preču piegāde

Cienījamie klienti, informācija par preču piegādes termiņiem, noteikumiem un cenām, preču saņemšanu un atgriežanu mūsu i-veikalā būs atrodama zemāk.
Pasūtījuma saņemšana mūsu veikalā ..., Rīga, LV-....   - BEZMAKSAS!
BEZMAKSAS piegāde - pasūtījumiem, kuru summa pārsniedz 300.00 EUR!
Pasūtījumu izpildes datums - atkarībā no pasūtīto preču apjoma!
Pasūtījumu piegādi uz citiem reģioniem veic transporta uzņēmumi (kurjerdienests - pēc klienta izvēles).
Pasūtījuma piegāde tiks veikta, kad būsiet apstiprinājuši pasūtījumu, tā izmaksas, kā arī saskaņojuši piegādes datumu un laiku ar mūsu menedžeriem.
Pasūtījumiem, kas tiek apmaksāti ar bankas pārskaitījuma palīdzību - piegāde tiks veikta, kad maksājums par konkrēto pasūtījumu būs saņemts 100% apmērā un nauda būs nonākusi uzņēmuma bankas kontā.

Ekspluatācijas noteikumi

Pircējam ir tiesības:
14 dienu laikā saskaņā ar LR likumu ar preci iepazīties, kas nenozīmē preci lietot, t.sk., noņemt aizsargplēves, bojāt vai iznīcināt preces iepakojumu un lietošanas pamacības;
uz bezmaksas remontu vai ierīces apmaiņu, ja iegādātajai precei ir atklājies rūpniecisks defekts;
uz remontējamas preces glabāšanu 3 mēnešu pēc remonta veikšanas. Pēc minētā laika termiņa notecējuma servsa centrs neuzņemas materiālo atbildību par preci.
Par preces neatbilstību nevar tikt uzskatīt defekti, kas radušies šādus gadījumos:
- ja nozaudēts pirkumu apliecinošais dokuments;
- ja netika ievēroti preces lietošanas pamācībā dotie norādījumi, piesardzība, drošības nosacījumi;
- ja elektroniskajām ierīcēm redzami mehāniski bojājumi, tajās iekļuvis šķidrums, kodīgas vielas vai svešķermeņi;
- ja bojāta garantijas plombe vai veikts nesankcionēts preces remonts;
- ja izstrādājuma sērijas numurs ir mainīts, izdzēsts vai to nav iespējams noteikt;
- ja ir pielietotas nestandarta barošanas vai uzlādes ierīces, piederumi vai rezerves daļas, kā arī izejmateriāli, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai un minētie apstākļi izraisījuši bojājumu;
- ja precei ir bojājumi, ko izraisījusi neatbilstība valsts noteiktajiem strāvas padeves un telekomunikāciju tīkla standartiem, dabas stihijas, operētājsistēmu vīrusi, svešķermeņi, insekti, mitrums vai kodīgas vielas;
- ja izstrādājums, kas paredzēts personiskām, sadzīves, ģimenes vajadzībām ticis izmantots peļņas gūšanai, ražošanas vajadzībām vai citiem neatbilstošiem mērķiem;

Garantija 

Visām precēm tiek nodrošināta ražotāja / izplatītāja garantija, kuras ilgums ir no 1 līdz 5 gadiem. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei būs atrodama preces aprakstā, ja nav - iespējams apvaicāties H.O.M.E light & lounge konsultantiem. Ja precei ir konstatēts ražotāja brāķis, defekts, tad tiek veikts bezmaksas remonts saskaņā ar ražotāja noteikumiem. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam iepazīties ar preces lietošanas instrukciju īpaši rūpīgi. Pirms preces nodošanas remontā parūpējies par datu saglabāšanu, garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu. 
Juridiskām personām tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

Pārdevējs:

- neatbild par bojājumiem un gadījumiem, kad tiek izmantoti nestandarta elektroenerģijas avoti;
- neatbild par bojājumiem, kuri radušies elektriķīmisku strāvas avotu izmantošanas dēļ, programmnodrošinājuma, izejmateriālu vai distošu materiālu vai detaļu nolietojuma dēļ;
- neatbild par bojājumiem, kas radušies iebūvējot tehniku neatbilstoši ražotāja ieteikumiem vai kura tādam mērķim nav paredzēta;
- neatbild par lietotāja un trešo personu zaudējumiem, kas radušies, lietotājam izmantojot iegādāto preci neatbilstoši lietošanas instrukcijai vai tā patiesajam izmantošanas mērķim;
- drīkst, saskaņā ar LR likumu, nepieņemt preci atpakaļ un atgriezt līdzekļus, ja skaidri novērojamas preces lietošanas sekas pirmo 14 dienu laikā.
* Par distances līgumu - https://likumi.lv/doc.php?id=266462
* Par patērētāju tiesību aizsardzības likumu - https://likumi.lv/doc.php?mode=DOC&id=23309

Garantija stājas spēkā:

- no brīža, kad produkts ir nodots patērētājam, ja līgumā nav norādīts citādi;
- ar pasūtījuma piegādes dienu (pasūtot preces interneta veikalā).

Atteikuma tiesības

LR Noteikumi par distances līgumu nosaka, ka pircējam ir tiesības atteikties no distances  līguma 14 kalendāra dienu laikā un atdot internetveikalā iegādāto preci pārdevējam (uz juridiskām personām likums neattiecas).
Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu, nelietotām. Tātad, ar plēvēm, ar nesabojātu iepakojumu, bez skrāpējumiem.
Preces, kuras iegādātas izpārdošanas ietvaros, nocenotās preces - netiek apmainītas.
Piegādes izmaksas par preci netiek atgrieztas. 

Svarīgi!

Pie piegādes pircēja pienākums ir pārbaudīt vai pasūtījuma sastāvs, saturs, produktu skaits atbilst pasūtītajam un pavadošajos dokumentos norādītajam.
Ja pircējs pieņem pasūtījumu nepārbaudot tā saturu, stāvokli, produktu skaitu un vēlāk konstatē, ka ir saņēmis preces ar bojājumiem vai nepareizu skaitu - H.O.M.E light&lounge nenes atbildību par šiem produktiem. Tāpēc ir ļoti svarīgi, lai Jūs parakstot produktu saņemšanas pavadošos dokumentus pārliecinātos par sava pasūtījuma saturu, produktu skaitu, kvalitātes atbilstību. Lai nerastos nepatīkamas situācijas - lūdzam ļoti rūpīgi iepazīties ar produktu lietošanas instrukcijām!

Grozs 0 Salīdzinājums0 Atsauksmes